Cool Blue Outer Glow Pointer

Tuesday, December 27, 2011

First Love ;'3

hey assalamualaikum people, how are u this morning? hihi, ain happy biasa tengah lazy. acam-acam lahh. K, nk tgok first love lahh kiranya. first serious love yg tk kesampaian :'3 hrm, sabar k. rindu dia? dulu lahh, sekarang ade shahrol semuanya shahrol dh ubatkan hihi. k, keep reading please pretty handsome :*

First love kita? time standard 6 :'> ain ade kenal A guy ini, dia abang titew. cholan kenal? lepas itu dr abang cholan ain kenal first love ain nihh. Sayang dia waktu tuhh tahu. kitaorg selalu juga lepak, date semua sama. rapat ohh that time. Dia terlalu rapat dengan adikk, bila dia dtg rumah je. Adik duduk atas riba dia ohh. adik selalu tanya pasal dia. Hrm, rindu nak lepak sama-sama dgar adik panggil abang eppy abang eppy! hrm :'> bila dia ride lepastuh jatuh adik amik tisu lapkan. Dia punn selalu cakap nnti bila dah besar ni mesti cakap kat mama tahu, yang terima abang sebagai menantu. makk aihh, that time ain trus sepak dia. Lepas itu adik ckp. abang bf kakak eheh? Yalah, nk tunang tp bdk nihh umur dia kecik sangat -,- K, rindu nk gurau :'>

mcm mne blh break?  errr, ain yang bodoh gedik pergi minta. dia tuhh kan kaki perempuan, waktu dgn ain dia ade one lagi perempuan. tp mula-mula sekadar sparepart. then ain mrah, dia ckp klau nk break tnggu lah lama sikit. dia tk puas game orang. Ya Allah, apalah dia nih kan :'> lepas dh lama-lama couple dgn sparepart dia Afi tuhh, dia dh serious dgn afi, Afi dpt ubah dia. Afi, congrats eh you. I tk dpt jaga dia mcm mna u buat kan :">

K, itu je kowt ain nk cerita. susah dohh mula-mula nk lupakan dia. Awal bulan 3 baru aku blh lupakan sikit-sikit. lepas dia aku player sikit -,- dh masing-masing tk serious bcinta, aku buang org. orang buat aku. sampai jumpa shahrol. watlek je, kalau aku botak punn dia terima je aku. mwehehe, sayang shahrol <3 kbye takecare, ain nk pergi kemas-kemas mkn ubat semua. tengah demam hell -,- then mandi kena text shahrol, pagi td dia kejut ain suruh buat semua tuh dulu. ain? pergi online. jahat ohh, takpe sekejap je. kbye takecare muahh handsome pretty <3 nahh, their photo :'>

 
Ini lahh muhamad sofi :'> act aku dh kena block dgn sofi, tp aku amik dr album afi gf dia. sorry You.

Yeahh, ini dorang. selalu bila dorang date, mesti ternampak ain :'> then adik suka panggil abang eppy pakwe kakak. sekarang sofi mana layan adik dah :'>


Dorang memei sweet couple, semua orag punn tahu tuhh k :'>

No comments:

Post a Comment