Cool Blue Outer Glow Pointer

Monday, January 23, 2012

A starting of new Year ;'>

Assalamulaikum xx ok back to tajuk nampak tak? baru nak  update pasal starting, ala faham-faham je lah budak asrama kann. memang tkde masa nak beronline ;'>

First cerita pasal hostel, boleh lahh bolehh lahh ;D banyak yang lain bila chubbi tade. we miss you :*
banyak lahh berubah, masing-masing tungganglanggang, Yalah lain dorm kann? its okay, aku sentiasa happy woi dengan diaorang even kitaorang this year tk segempak last year ;'> sayang akuu pulak? memang best hari-hari jumpa semua bagai. pasal sibling, memang suck tkboleh nak difikirkan lahh woii. nanti tears fall tahu? max of sedih. thanks and thanks bebudak hostel <3

Next school, Ohmmyyyy gila gempak this Year! bukann sebab jadi senior petang, kamikk budak baik ;D tapi faktanya, tahun ini memang bergaul habis. even ade yang gaduh, Idk why farin is like mcm dh tknk layan aku. Yeahh, aku memang bukan kawan yang baik, sorry babe if aku ade lukakan hati sape-sapa ;'> Yeahh, this Year rapat dengan a girl ini. Amiera Rafiqq' much love untuk kau k budak :* pasal sibling? baru nak bermula detik cintoooo. HAHA -,- ade budak f.1 minta aku, ohhmyy budak tuhh gila omeyy ohh. waktu kenali trek siap pegang tangan aku apa kejadah semua ;'> kakak, Yeeahhh sama baru nak mula detik cinta. dia baru hilang someone and aku baru hilang someone ;'> aku takade lahh gelojoh, lepas break 5 min ade pegganti kan? Love takes time <3 and if bolehh, aku tknk if dia amik aku sbb nk lupakan ex dia, and aku pun tknk if aku buat dia mcm ituu. sangat tidak baik kann?

Next, pasal manusia-manusia yang jauh dr akuu ;'> adik aku nurin, haha aku rasa dh end of relationship kan dikk -,- sumpahh, everytime kakak buka wall adikk, wall people related dgn adik, and each time tuh tears fall. saya dah taknak sakit seperti ituu wehh ;'> awak taknak lepaskan saya kann? ok, takpe kita move on. tapi saya amik someone better lahh <3 farid, aku tunggu budak ini balik holiday nak ride sama-sama ;'>    

Beside that, aku nak tunjuk sikit gambar time birthday aku 14.1.12 yang dicelebrate oleh amiera, syaz, farin, ad, khalsom, nurin, sape-sape lagi ok. thanks and thanks sweetheart :*



done here! nak tengok lagii gambar, okay let see here some of amiera Rafiq' pictures <3
Yeahh, this is we this us <3 thanks and thanks for everything bebeh ;-) farin, thanks mainkan gitar apa semua. syaz, ad, khalsom, nurin, and sape tuhh kawan-kawan others ;D thanks and thanks once again. Kbye :*

No comments:

Post a Comment