Cool Blue Outer Glow Pointer

Wednesday, December 21, 2011

My life gonna change dude :'>

Assalamualaikum, hai hai people. Yeah, how are you, how wednesday? Must be cool, chill, boring, awesome, Yeah I'm happy. If not that kind of answer tell me why please, well I can be your good listener k? Ok, see my tittle. Yeahh man, gonna change? mahu sekolah sudah. keep reading please pretty handsome, manja gentleman. muahh xx

Okay, here some story. know what? today I'm A bit busy but tommorow untill monday I'll really busy dude :'< hrm, suck that! then, I'll free on the next day, o yeah its tuesday untill thursay. Just three day I'll be free. Ohh Man :'< Okay, nak cakap before ain balik hostel ain nak jumpa some of them boleh? please, ain nak jumpa sangat before balik hostel boleh kan kan? Nahh, them. scroll bawah lagii. tengok muka-muka yg ain nk jmpa k :'>
 Aku nak jumpa kau, tp kau kan busy memanjang. btw, kau dh ok belum? k, muahh xx

Adik, kalau boleh hari-hari kakak nak jumpa adik. tp adik mcm? hrm, tahun depan belajar leklok k dikk. jangan main curang dgn kakak. tahu lew dia sekolah RZ :'> eheh, jaga adik aku baik-baik eh next year. thanks, muahh adikkk xx kakak sayang adik <3


Hey You, next week kita ade date k. me loves u, muahh xx


Kakak, sumpah aku ckp kita dh jauh dohh :'> aku baca blog kau, aku nangis kau tahu sbb apa? bkn sedih sbb lain, sbb kau ade adik en en? K, takpe aku faham wehh. aku nak jumpa kau before aku balik hostel boleh? please wehh, aku merayu dohh. aku rindu kau, kbye muahhh xx :'>

Minachi, tangechi, me miss you :'< k, kau turun hang sekarang mana dgn aku dah kan, Yalah dgn nuna, iffah semua. k aku faham, before aku masuk hostel aku nak jumpa kau boleh tk? pilih satu hari wehh, lepak rumah aku please yangg. me miss you :'< muahh xx

Oh hoi, titew windu lew detat awakz. ahaks. kepala hotak aku lah -,- HAHA, chaaa bila mau lepak sini? ini budak, banyak gengster oh. sana sini semua angkat fcuk kan adek manis? ini taiko ini, hahaha me miss u lahh gila :'< muahh xx before aku balik aku nak jumpa kau, kalau tk dpt menangis tk berlagu. eheh tk tk, kalau tk dpt wa rembat lu depan belakang k cha? k muahh tangehie xx HAHA

Ok, ini kakak aku. wohoa, baik gila dia, aku sayang dia. kau amik aku rembat kau depan belakang. HAHA. kakak kakak, before adik balik hostel adik nk jumpa kakak k? k muahh sikitt xxx adek lap kakak. HAHA. 

Setakat ini ain rasa ain nk jmp dorang je kowt, before balik sekolah. Makkk aihh, harinih fb aku enuh ayat rempss, geli mak nyahh -,- haha, kbye. dahi mana dahi? sini, muahhhhhh xxx

No comments:

Post a Comment