Cool Blue Outer Glow Pointer

Tuesday, December 20, 2011

None :')

Assalamualaikum, selamat malam kawan-kawan x) td petang ain penat gila oh, kemas itu ini semua. Ade yang sentap bagai. Wah, banyak betul karenah Ya. Sabar jeh ain, marah oh. malam nih lagi tade mood weh :-)

Okay, You know what gaiss tadi kita lepak dgn dua orang kawan titew. mygodd, baik dorang :-) Imiss tyana k? hrm, kita lepak dgn tyana priyoo and aina mizaninooo. First reaction jumpa tyana, Omgg I miss you*hug tightly. first reaction jumpa aina, Kau asal lambat. HAHAHA :-) jahat en ain :'p sorry aino sayong. muahh -,-

 Ain talk talk about result je, but then dorang cakap psl shahrol :') wahhh, I miss him wehh. aku text tk reply -,- kalau tade kdd aku faham wehh :') tp aku call number busy. online pun tidak. menangis aku :'( Awak saya risau sangat k? Awak pergi mana sayang? kita takut sangat tahu? Kawan-kawan shahrol IM minta tlg yang aku pergi marah-marah. bodoh benor kau nih ain. sabar sikit boleh :"-) jangan fikir bukan-bukan k sayongg<3 Kbye, takecare. me love u but me miss shahrol xx goodnight sweetdream. muah :*

 Aina, thanks tahu jd kawan aku? tahun depan kita satu hostel lah :-) Allah mmng tknk jauhkan aku dh kau en sayang. err -,- dh dr drjah 1 kau kawan aku. Kau memey faham aku. thanks, sorry tahu? K, muahh xx

 Hihi, dear u know how much I miss being together with u? love, cry, laugh, smile we share together. Aww, I miss primary school :"-) dont forget me k genius? Me loves You, muahh xx


I'm waiting for you k sayang, I hope u'll back here and say that u still love me like before :'> I will wait k, muahh xx


No comments:

Post a Comment