Cool Blue Outer Glow Pointer

Wednesday, December 21, 2011

They are mine :'>

Hai, post yang ketiga they are mine. tahu apa dokk? kita ade jiran yang mcm sibling. dah mcm adik beradik wehh. jujur habis, bowling, lepak semua sama-sama wehh :'> semalam kita lepak juga tp sekejap yedok :'< sampai pukul 1 kowt -,- abang pulak lepak sampai pukul 4 pagi, awesome tk dorang? keluar kan kerusi depan ruman ramai-ramai. gelak ketawa, then press press motor. ade myanmar muntah mabuk dorang kacau. HAHA, aku memey suka gila cenggitu oh. ok td abg ade tnya something nahh here the conversation.

Abang : adik-adikk.
me : awatnya?
abang : oh mlm ni free tk? mahu clubbing :'>
me : hotak dia clubbing, mlm nih mahu triways juga.
abang : fuyoh, adik-adik dh pandai triways. sama siapa?
me : gila apa hari ini -,- sama deebot kowt.
abang : aceceh, adik dh ckp dgn dia ke blum? dia mesti tknk, come on abg kenal dia. habis tuh tknk makan ke adik-adik?
me : serious, abang gila hari nih -,- kenapa abang pelik semacam? penat main futsal ya abang-abang? makan, nanti tgok dulu lahh. mahu bbq ka?
abang : HAHA, meme penat. ok abang nk kluar tnggl rumah sorang-sorang nnti deeba dtg, fakrul ikut abang pergi rumah hanan mahu basuh itu ayam. BBQ juga lepak lagi, banyak awesome adik perempuan duduk diam k? mlm kita lepak sama k? bye sayang, mehh flying kiss mehhhh, muahh xx
me : err, kbye :'< -,-

Gentle, aku meme tk boring cuti nih. penuh acticity. kejap-kejap bowling, kejap-kejap swimming, kejap-kejap cycling, jogging, badminton, futsal. lepak, bbq. hangpa tk penat ke? HAHA, kalau weekend aku kluar dgn aunty uncle. td hari biasa dorang lahh penyeri hdup aku. nak kenal ke sape jiran merangkap sibling aku? nahhh, here we go :'> kbye takecare muahh xx

Ini dia, jiran aku. haha, ini lah kakak aku deebot. juga ex abang aku :'> dia superb pandai superb baik abang suruh tambah dia superb kuat moody. HAHA, chill out kak. me loves you xx

Ini abang titew abang kandung k? sebelah itu gf dia farah izzati. ok, me loves u abang. thanks eh for everything. makin nk habis cuti makin special abang layan titew tahu? saja nk buat ain rindu dia lettew x")
Dari kiri, fahim, hanan, ichal, depan ichal akul, deeba, titew :')

Yeahh, ini ezz. ok dia baikk gila ehh. cool nk mampus. kbye x')

No comments:

Post a Comment