Cool Blue Outer Glow Pointer

Saturday, February 18, 2012

EX :'>


Hai , assalamualaikum . morning saturday people :) wohoa , blog aku sumpah berhabuk wehhh :'/ lama gilaa tk update . ok , harini amacam ? aku acam happy je , bangun morning text dr diaa ;'> Ya Allah , terharu ohh dia punya morning text . then aku trus amik lappy . aku buka youtube lagu patah seribu , first song di nyanyi utk aku wktu otp . Rinduuuu gilaa kat dia wehh :'/ okay , then trus nak update blog dengan tittle diatas :)

EX ? aku tk merujuk kepada seorang . tapi ex , aku ade ramai ex . ex sibling , ex bf and setakat ini aku masih belum ade ex kawan , wanna be the first one ? Jangann laaaa ;'> bagi anda sekalian apa maksud ex ehh ? nak tahu bagi aku siapa ex dihati aku ? aku hanya akan benci ex dgn sbb tertentu :)

- seorang yang pernah hadir dlm hidup aku , and pernah terletak di carta hati aku 
- seorang yang tak akan hadir lagi sekali lebih as kawan . faham ? maksudnya if dia ex aku , aku tak akan pernah trima dia balik lebih dr seorang kawan :'>
- seorang yang boleh jadi kawan baik aku or musuh baik aku ;'>
- seorang yang bagi kita pengajaran tntng perhubungan and bagi kita peluang utk mengenali seseorang yg lebih baik dr dirinya :'>

Ok , ituu je kut bagi aku seorang ex . dulu , time primary school . aku enjoy life aku , curang sampai kantoi . and Yes aku bukan pencinta yang setia . tapi itu dulu , org kata aku masih muda utk serious dlm hubungan tp tk salah kan if aku nk mula dr awal ? if aku minta dilupakan , means aku nak dia kenal yang lebih baik or mungkin dia dah pun ade yang lebih baik :'>

Aku ade ex kakak , ex adik , ex couple , ex abang lagi apa kejadah semua . kalau 10 ex aku , ade dua yang still buat aku rasa mcm err suck suck -,- oh yaa , kenapa aku tk akan terima ex aku balik ? sebab..... aku pernah gembira dengan dia , ketawa dgn dia , bahagia dgn dia , nangis dgn dia , sedih dgn dia , sampai laaa akhirnya kenapa putus jalan penyelesaianya . kerana Allah hanya ingin kita mengenali diri dia , and bukan selamanya . dia hadir sementara utk mengukir memori bersama and beri pengajaran buat kita . sikit demi sikit memori itu akan terhapus dan membuat kita lebih matang bukan :'>

Ain bukan seorang yang suka menangisi pemergian ex , bagi ain , ain masih muda kalau sayang , selalunya buat umur aceni bukan selamanya tapi hanya sementara . terlalu awal orang kata :) tapi , kali ini ain betul serious dalam relation ini . if ain hilang mereka , mungkin susah ade gantinyaa . if ain gagal dlm relation dgn mereka , ain akan cuba utk tidak sayang mana mana perempuan lagii . Shahrol ? saya nak dia jadi bf terakhir saya . kalau boleh , Amiin :'>

Nahhh , here my stereo heart :

- Syazwana Izzati , dia seorang sahabat bestie and she is meaningful enough utk saya ;'>
- Mohd Shahrol Bin Amir , dia lelaki yang jaga saya yang terima saya seadanyaa ;'>
- Siti Amira Rafiqah , dia someone untuk saya . I love her more than A friend do :'> 
- 12 prices , pella . chubbi . nik . aira . alynn . rarawr . tania . abba . aan . nuza . one . zaffie . mereka kawan gelak ketawa nangis sedih saya :'>

No comments:

Post a Comment