Cool Blue Outer Glow Pointer

Saturday, February 18, 2012

Meanigful date march , 2012 :)

Hey second time posting , blogger mcm diary aku kann . so aku nak list tarikh tarikh indah yang terjadi untill march ini boleh ? okay nahh here we go .

10/01/12
seorang perempuan hadir dan beri saya kebahagiaan tanpa diduga tanpa disangka dia sudi menjadi seseorang buat saya . dear awak , if saya gagal dlm relation ini saya akan stop sayang perempuan . saya nak awak jadi perempuan terakhir itu ok ? Lagu patah seribu , awwww I love you baby :*

11/01/12
here , aku dgn 12 princess our monthsaries . friendship meant everything kan kawan ? kita go through hard life , sama sama . seorang kena semua terasa bahangnya . I love you friends :*

14/01/12
ini time birthday aku , phewwww gila aweshome ! waktu countdown , kena bulii dgn senior akuu -,- watlek , kena baling tepung apa kejadah semua . eeeyyyuuwww , then tidur around 2 something something pagi . before tidur nicky dtg , bagi satu bungkusan . aku pun bukak . fuyohhh , patung smurf besar woii . then ade card , dr shahrol . aww , thanks bie for the present :* then tidur , bangun pagi prepare for koko . mcm-mcm cara budak hostel wish aku dapat . sampai sekolah , mcm nothing gila dohh -,- stresss , then slow slow ramai jugaa wish . kawan aku suruh stayback . okay , diaorang nyanyi lagu sambil main gitar apasume . ade kek lagi woii . damn terharu , then around 2 o'clock tengah hari itu balik ikut aunty celebrate kat hotel . thanks yaa , for the big event . awesome , sedap makanan kat sana . then balik hostel petang . sekian sekian birthday tamat . I'm deadly happy that time , thanks evervody :)

24/01/12
Dalili filzah , she is mine . away from her if not siap kau k . kakak , adik sayang kakak . sayang sangat , rindu kakak ohhh . rinduu sangat sangat sangat :'> I love you kakak .

29/01/12
this day , bila syazwana izzati cakap yang dia sayang aku and aku one and only sahabat dia :'> aku mmng syg dia , tp dia ini ramai sangat sayangg -,- stresss , so aku just diam and sorok perasaan itu . takut gilaa woii nak sayangg dia , ramai sangat sayang dia . kitaorg kenal tahun lepas , since ujian bulanan dua if not mistaken . subject geo mmbuat kami mengenali :'> tapi , this date baru dia mengaku yang dia sayang aku . damn , aku sayang dia , kau kacau dia , aku tembak kau k .

february takde rasanya wehh :'> takpe , jan kann dah full of kebahagiaan . feb ini mcm tough sikit ohh :'>

13/03/12
Yess , tak sabar tunggu tarikh ini ain dengan shahrol amir setahun . I love you bie <3 



Kehidupan itu karma , bila sedih ade gembira , bila ketawa ade nangis . Apa yang kita buat kita akan rasai , bukan apa yang kita dapat kita beri orang rasa , salah ituu , segalanya adalah karma . bila ia terbalas maka terasa laa karma ituu . Allah maha adil ok kawan ?

No comments:

Post a Comment